Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
home
about
Journal Issues
هيئة التحرير
Journal File
Publishing Rules
Required Files
Peer-reviewed Journals
Contact Us
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
مجلد 4 عدد 17 (2021): Journal of Hama University-Issue 17
منشور:
2021-12-27
إصدار كامل
الاصدار الكامل (العربية)
Economie
The Impact of Corona Pandemic on the Volatility of Damascus Securities Exchange Index
Dr.Sulaiman Mouselli, Dr.Razi Mohialdeen
تأثير جائحة كورونا في تقلب مؤشر سوق دمشق للأوراق المالية (العربية)
The Effect Of Entrepreneurial Orientation on the Market Value of banks listed on the Damascus Parallel Stock Exchange
Zainab M Kadi, D. Ettab Hasoun, D.Nouhad Nader
تأثير التوجه الريادي في القيمة السوقية للمصارف المدرجة في سوق دمشق الموازي للأوراق المالية (العربية)
Evaluating the Extent of Commitment of Commercial Banks Operating in Damascus to the Strategic Decision Entrances
Mohammad Sammer Tourkeh, Dr. Mohammad alali
تقييم مدى التزام المصارف التجارية العاملة في مدينة دمشق بمداخل القرار الاستراتيجي (العربية)
Effect of using Technology on Banking Risks (Applied Study on Syrian Private Banks)
Marwa Bayoud * Marwa Bayoud, Dr. Abdulrazak Hassani
أثر استخدام التكنولوجيا في المخاطر المصرفية (دراسة تطبيقية على المصارف الخاصة السورية) (العربية)
Identify The Differences between The Banks Listed on the Damascus Parallel Stock Market by ApplyingThe Dimensions of Entrepreneurial Orientation
Zainab M Kadi, D. Ettab Hasoun D. Ettab Hasoun, D.Nouhad Nader
دراسة الفروق بين المصارف المدرجة في سوق دمشق الموازي للأوراق المالية وفق تطبيق أبعاد التوجه الريادي (العربية)
Pricing of financial options on interest rates changes in the Damascus Securities Exchange
Maha Kawak Kawak, Kanjo Kanjo
تسعير الخيارات المالية على تغيرات أسعار الفائدة في سوق دمشق للأوراق المالية (العربية)
The components of applying the dimensions of interactive marketing in the tourism sector (A survey study on the hotels in Hama Governorate).
Sumer Abdullah
The Impact of Social Engagement on The Consumer's Emotions for Social Media Sites A Survey Study on Consumers of Ready-Made Clothing Brands in The Syrian Market
Sabrine Kanjrawi, D. Fatter Sleiteen, D. Fedaa Alsheikh Hasan
تأثير المشاركة الاجتماعية على عاطفة المستهلك المُستخدِم لمواقع التواصل الاجتماعي دراسة مسحية على مستهلكي العلامات التجارية للملابس الجاهزة في السوق السورية (العربية)
The Reality of The Innovative Product and Its Role in Improving the Demand for Insurance Services from The Point of View of Insurance Company Clients in The Syrian Coast ) Field Study(
Ruba Muhammad Zayoud, Prof. Dr. Bassam Z aher, Dr. Somar Naser
واقع المنتج الابتكاري ودوره في تحسين الطلب على خدمات التأمين من وجهة نظر عملاء شركات التأمين في الساحل السوري (دراسة ميدانية) (العربية)
The Effect of Info Graphics as Content Marketing On Consumer Attitudes - A Field Study for Smartphone Users in Lattakia Governorate - Xiaomi Official Website as A Model
Muhammad Hammad, pro. Rizan Nassour, Dr.nour wahoud
تأثير الانفوغرافيك كمحتوى تسويقي على اتجاهات المستهلك -دراسة ميدانية لمستخدمي الهواتف الذكية في محافظة اللاذقية _الموقع الرسمي لشركة شاومي أنموذجاً (العربية)
Language
English
العربية
How to register in the magazine
How to publish in the magazine
The method of judging in the magazine
Browse
Make a Submission